Hano sin forretningsidé er å tilby nettbasert timebestilling, kunderegister og betalingssystem.

Selskapet har siden oppstarten i 1998 utviklet en serie løsninger spesialtilpasset en rekke ulike bransjer.

Hano sine løsninger kjennetegnes av:

  • fleksibilitet
  • mobilitet
  • markedets beste kundeservice
  • optimal pris/ytelses faktor.
  • Hano AS har i dag kunder i Norge, Sverige, Danmark og England.

I dag benytter flere enn 1 600 kunder med over 10 000 ansatte våre løsninger daglig.

Fra vårt hovedkontor i Asker utenfor Oslo styres teamet med høyt kvalifiserte medarbeidere bestående av et utviklingsteam, en salgsavdeling, kundeservice og administrasjon. I tillegg har vi partnere og forhandlere strategisk og tilgjengelig plassert i Norge. Hano eies i sin helhet av de ansatte og har i mange år drevet med positivt resultat.

Kunder

Brukere

Support-telefon

Dager i året